7. Atelier Bali en Atelier Nederland

Het hele proces

Dan blijft er n natuurlijk een moeilijkheid met communiceren. Wij in Oostzaan zien de klant, bespreken de mogelijkheden en ontwerpen een mooie oplossing, en op Bali word het haarwerk gemaakt, zonder dat zij de klant kennen.

In het begin van JENNIFER HOEVE® hair, vloog Jennifer bijna iedere 2 tot 3 maanden naar het atelier toe om ervoor te zorgen dat alles goed zou gaan. Inmiddels zijn we compleet op elkaar afgestemd en volledig gedigitaliseerd.

Bij de intake word op ons zelfontworpen digitale bestelformulier alles ingevuld om eigenlijk geen vraag meer over te houden. Na het invullen komt de order eerst in ons atelier in Nederland. Sylvana controleert de order en communiceert over iedere order met het atelier in Bali. Omdat we met een tijdsverschil werken, vergaderen zij altijd vroeg in de ochtend Nederlandse tijd, dan is het op het atelier in Bali, einde van de dag.

Op deze manier gaan er nooit extra dagen verloren.

TERUGKOMST HAARWERKEN IN ONS ATELIER IN NEDERLAND

Na de eindcontrole op Bali, komt het haarwerk terug bij ons in Nederland op ons atelier. Hier controleert Silvana stuk voor stuk ieder haarwerk op kwaliteit en of het conform de order is gemaakt. Daarna wast zij alle haarwerken en kleurt deze zo nodig bij. Daarna worden de haarwerken afgestyled om afgeleverd te worden. Dit word verwerkt in ons systeem. Het kantoorpersoneel weet nu dat de klant gebeld kan worden om een afspraak voor het afleveren in te plannen.


Terug naar het hele proces